vyhledávání

e.shop

Reklamační řád

Naší snahou je nabízet Vám pouze prvotřídní zboží. Pokud však u zboží zakoupeného v našem knihkupectví zjistíte výrobní vadu či vady, oznamte nám to prosím způsobem popsaným níže a vadné zboží nám zašlete. Vaši reklamaci vyřídíme v nejkratším možném termínu. Při vyřizování reklamace se řídíme platnými zákony a předpisy (Zákon o ochraně spotřebitele a Občanský zákoník). Níže uvedené podmínky platí při zakoupení zboží prostřednictvím našeho e-shopu www.dumknihyportal.cz.

Reklamace se vztahuje

* na výrobní vady zboží, které omezují či znemožňují jeho řádné použití;
* na chybné vyřízení objednávky (např. pokud Vám bylo zasláno jiné než objednané zboží).

Příjemce zásilky je povinnen zkontrolovat si zásilku při převzetí od dopravce a v případě zjevného poškození ihned sepsat s dopravcem protokol o poškození zásilky. To platí i v případě, že v důsledku poškození obalu chybí část obsahu zásilky.

Může se také stát, že se obsah nešetrným zacházením během přepravy poškodil i bez zjevného narušení obalu, tzn. že toto poškození zjistíte až po otevření zásilky. V takovém případě nám prosím oznamte reklamaci a zašlete poškozené zboží zpět.

Reklamaci je třeba uplatnit

* písemně spolu s reklamovaným zbožím na adrese Dům knihy Portal, Masarykovo nám. 35, 68601 Uherské Hradiště.

Je možné zaslat reklamační formulář zároveň také e-mailem na objednavka@portal.uh.cz, abychom mohli co nejdříve zajistit náhradní výtisk.

Reklamace musí obsahovat

* číslo objednávky;
* označení zboží (název, autor);
* počet vrácených kusů;
* popis zjištěných vad;
* způsob vyřízení reklamace, který zákazník upřednostňuje (výměna za stejné zboží nebo vrácení peněz poštovní poukázkou/ převodem na účet).

Všechny uvedené položky obsahuje i reklamační formulář, který je možné vytisknout a vyplnit.

Reklamační formulář (.doc, 46.00 KB)

Reklamované zboží spolu s reklamačním formulářem a kopií faktury zašlete prosím na výše uvedenou adresu (NE na dobírku) nebo je do našeho knihkupectví přineste osobně.

Dopravu reklamovaného zboží hradí zákazník. V případě, že bude reklamace uznána jako oprávněná, má zákazník právo na uhrazení těchto nákladů. Vyměněné zboží Vám samozřejmě zašleme na naše náklady.

Vyřízení reklamace

O uznání reklamace rozhodujeme nejpozději do tří pracovních dnů od jejího obdržení a o rozhodnutí informujeme zákazníka e-mailem (nedohodneme-li se na jiném způsobu komunikace).

Reklamace včetně odstranění závady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Jakmile bude reklamace vyřízena (bude k dispozici zboží na výměnu nebo bude rozhodnuto o vrácení peněz zákazníkovi), zašleme zákazníkovi e-mail.

Vaše případné dotazy rádi zodpovíme na dum-knihy@portal.uh.cz nebo telefonicky na čísle 572 557 905, a to od pondělí do pátku během otevírací doby (viz zápatí).

Reklamační řád vstupuje v platnost dne 1.4.2008

Změna vyhrazena.

Dům knihy PORTAL (DkP)
Masarykovo nám. 35
Uherské Hradiště 686 01
tel: 572 540 232
e-mail: dum-knihy@portal.uh.cz
Cafe Portal (ve 2. patře DkP)
otevírací doba
po - pá 8.00 - 19.00
so 8.00 - 13.00
ne zavřeno
Realizace Dat • systém Windmill 4.0